גריפיקאית לעיצוב לוגו

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך של עיצוב לוגו על ידי גריפיקאית לעיצוב לוגו הוא ניתוח השוק – מחקר השוק בו פועל העסק, המתחרים וכמובן קהל היעד. גרפיקאית לוגו אשר לוקחת פרויקט של עיצוב לוגו עבור לקוח מסוים, לרוב תבצע ניתוח שוק מעמיק לפני שתיגש לעיצוב הלוגו באופן מעשי.

הניתוח מספק לא רק מידע קריטי אשר אמור להנחות גריפיקאית לעיצוב לוגו בעת העיצוב, אלא גם השראה ורעיונות אשר תואמים לאופי העסק ולשוק בו הוא פועל. גרפיקאית לוגו מקצועית תבצע מחקר זה באופן עצמאי, כאשר בנוסף למחקר כמובן תתקיים פגישה מסודרת עם הלקוח בה הלקוח יעביר לגרפיקאית את כל המידע הנחוץ על העסק עצמו.

הניתוח שתבצע גריפיקאית לעיצוב לוגו יכול לסייע מאוד בשלב הראשוני של בניית הלוגו, כאשר תוכל לראות מה קורה בשוק בו פועל העסק באותה התקופה ומהם הטרנדים החזקים. החלק החשוב ביותר בניתוח השוק על ידי גרפיקאית לוגו הוא ניתוח של קהל היעד, אשר בשפתו הלוגו צריך לדבר.

קהל היעד יכול להיות בטווח גילאים מסוים, עם תחומי עניין מסוימים, אנשי מקצוע בתחום מסוים ועוד, כאשר הקו המנחה הוא יחידים או קבוצות אשר הינם לקוחות פוטנציאליים של העסק. קהל יעד זה באופן טבעי ימשך יותר לנראות בסגנון מסוים, ולסגנון זה על אותה גריפיקאית לעיצוב לוגו לכוון. המשיכה של קהל היעד ללוגו היא נקודה חשובה ביותר אשר צריכה לעמוד בראש סדרי העדיפויות של גרפיקאית לוגו בעת העיצוב.

מחפשים גריפיקאית לעיצוב לוגו לעסק חדש ? צריכים גרפיקאית לוגו ליצירת לוגו חדש לעסק קיים ? צרו קשר עם סטודיו שרון המתמחה בעיצוב גרפי לעסקים ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

 

השאר תגובה

שינוי גודל גופנים