מיתוג לעסקים קטנים

כאשר פונים אלינו בבקשה להצעת מחיר על מיתוג לעסקים קטנים אנחנו ישר מציעים חבילות מיתוג לעסק קטן אשר תוכל להתאים לתקציב מינימלי. אנחנו מודעים לכך שמיתוג ועיצוב גרפי הוא עניין יקר ולא כל עסק יכול להרשות לעצמו לשכור את שירותיו של מעצב גרפי או סטודיו לעיצוב, לכן אנחנו מציעים ללקוחותינו חבילות מיתוג לעסק הכוללות מיתוג לעסקים קטנים. חבילת מיתוג לעסקים קטנים כוללת את כל מה שתצטרכו למיתוג ראשוני של העסק שלכם – לוגו כמובן ושפה עיצובית. שפה עיצובית היא הסגנון העיצובי אשר ילווה את העסק שלכם מכאן והלאה. השפה העיצובית כוללת בחירת פונט אשר מעתה והילך תשתמשו בו בכל אלמנט עיצובי מטקסט באתר שלכם ועד מודעה פרסומית.

חבילת מיתוג לעסק היא המשתלמת ביותר כאשר צריכים מיתוג לעסקים קטנים. הרבה בעלי עסקים קטנים לא יכולים להרשות לעצמם מיתוג ועושים לוגו ועבודות עיצוב באופן חובבני ביותר, מה שלא מאפשר לעסק שלהם לצמוח. אם מדברים על חבילת מיתוג מחיר הוא מרכיב משמעותי, אנחנו יודעים. הרי עסק קטן משמע תקציבים דלים. לכן אנחנו מציעים לכם חבילות מיתוג לעסק הכוללת מיתוג לעסקים קטנים אשר יאפשר לכם מיתוג בסיסי ממנו תוכלו להתפתח.

בעלי עסק קטן? מחפשים חבילות מיתוג לעסק הכוללות מיתוג לעסקים קטנים ? צרו איתנו קשר והצוות המסור של סטודיו שרון ישמח לתת לכם פרטים נוספים.