עיצוב לוגו לעורך דין

עיצוב לוגו, בין עם מדובר על עיצוב לוגו לעורך דין או עיצוב לוגו לקוסמטיקאית, הוא עניין אשר דורש עבודת מחקר והכנה, לפני שניגשים לעבודת העיצוב בפועל. לוגו טוב הוא לוגו אשר מבטא את אופי העסק ומצליח ללכוד את מהותו באופן המוצלח ביותר. בכדי לעצב לוגו מוצלח יש להבין את הלקוח באופן הטוב ביותר, מה אופי העסק ומהו תחום הפעילות שלו, מי קהל היעד וכו’. רק לאחר שאספנו את כל המידע והבנו היטב את צרכיו ורצונותיו של הלקוח, נוכל לגשת לעבודת העיצוב בפועל ולגבש כמה אופציות ראשוניות ללוגו מהן יוכל לבחור הלקוח.

לדוגמא, עיצוב לוגו לעורך דין שונה בתכלית מעבודת עיצוב לוגו לקוסמטיקאית. כאשר מדובר על עיצוב לוגו לעורך דין הכיוון יהיה כמובן יותר עסקי, הלוגו צריך להראות אלגנטי מאחר ועריכת דין נחשב לתחום מכובד. הלוגו יהיה פחות ציורי או מקושקש, וצריך להיות מאוד נקי ושמרני יחסית. בניגוד לכך, אם מדובר על עיצוב לוגו לקוסמטיקאית הסגנון יכול להיות יותר משוחרר ואפשר יותר “להתפרע” מבחינה עיצובית. הלוגו יכול להיות בצבעים רכים המתאימים לאופי המקצוע אשר פונה בעיקר לקהל יעד נשי, ובפונט מעוגל ורך.

בין אם מדובר על עיצוב לוגו לקוסמטיקאית או עיצוב לוגו לעורך דין, הלוגו חייב למצוא חן בעיני הלקוח עצמו – אנחנו בסטודיו שרון מקשיבים ללקוחות שלנו, לצרכים ולבקשות שלהם, ויודעים לכוון אותם לכיוון המתאים עבורם ועבור העסק שלהם בו זמנית. 

לעיצוב לוגו המתאים לעסק שלכם צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור.