מי צריך מיתוג עסקי?

מיתוג

בשנים האחרונות חל שינוי שבו תפיסת המותג היא לא רק בתחום הצרכני אלא בכל תחום בחיינו ובעצם אנחנו עצמנו כמו המוצרים שאנו מוכרים חייבים להיבחר. להיבחר למקום עבודה, להיבחר למעגל חברתי, להיבחר בזוגיות וכמו כן להיבחר כנותני שירותים.
בעצם כל עסק גם אם הוא עסק של אדם אחד עדיין הוא מותג שעומד בתחרות מתמדת מול עולם שלם של מותגים. כללי המשחק החדשים שנפרסו בפנינו בעזרת הטכנולוגיה שבראשה “גוגל” ו”פייסבוק”, “אינסטגרם” ועוד..מאלצת אותנו להיות שם, ממותגים היטב, בולטים בשטח ומתאימים למדיה החדשה על מנת שנצליח להיבחר על ידי הקהל שאנו רוצים.
למרות ההתפתחות הטכנולוגית בבואנו לעצב מותג אנו בראש ובראשונה שואבים השראה מערכי התרבות והחברה בה אנו חיים. מותג חייב להתבסס על ערכים שאליהם אנו קשורים על מנת שנוכל להזדהות איתו, למשל: יוקרה, הגינות, יצירתיות, אושר,חופש, חדשנות, משפחתיות, יציבות, הרמוניה, שלום, יופי, בטחון, קיימות ועוד ועוד.
מותגים אשר ישמרו על אותם ערכים אוניברסאליים ולא יבחרו בטרנד חולף יישארו איתנו לאורך זמן ולא יחלפו עם אותו טרנד. למשל: חברת תנובה בחרה בבית כאלמנט מוביל במותג החברה, אותו מותג מייצג אצלנו לא רק את הבית כי אם גם משפחתיות, נוסטלגיה, ילדות ועוד. חברת פריגת – משדרת במותג בראש ובראשונה בריאות, ובנוסף גם טבע, משפחתיות, הומור (על ידי מאפיין החיוך) ועוד. חברת קוקה קולה – משדרת את החופש, ופונה לקהל הצעיר, למבוגרים שבינינו היא גורמת את התחושה שאם נשתה מהמשקה נרגיש כמוהם – צעירים, חופשיים, שמחים…. גוגל ופייסבוק – משדרות פשטות, כיף, הומור, כל אחד יכול.

מתי עסקים עושים מיתוג?
 עסק חדש שצריך מיתוג לעסק.
 חברה או עסק שקיימים הרבה זמן ורוצים לרענן ולהתחדש בלוגו חדש
 מוצר חדש שצריך להראות טוב על המדף על מנת להימכר טוב יותר
 מנהל חדש לחברה אשר רוצה לרענן את נראות החברה
 רצון לשינוי תדמית החברה חיצוני ופנימי
 שינויי או הוספת תחומי עיסוק בחברה או בעסק

למה שאני לא יעשה לעצמי מיתוג?
עסקים חדשים, בעיקר עסקים קטנים לרוב מחליטים לחסוך בעלויות מיתוג מקצועי, ועם קצת כשרון אישי בונים לעצמם “מותג”.
לא פעם אני נתקלת בלקוחות מסוג זה שהגיעו אחרי שנתיים שהם בעסק, עם לוגו ש”עיצבו בעצמם” ומבינים שזה לא עשה את האימפקט הנכון עבורם, שזה היה פיספוס, שזה נעשה בגלל שזה עסק מתחיל…
לעומתם אני נתקלת באנשים שפותחים עסק ומבינים את חשיבות בניית המותג באופן מקצועי,
תהליך המיתוג החיצוני הוא גם תהליך מיתוג פנימי אשר מאפשר לאדם שפותח את העסק להתחבר, להתחייב לעסק, להיות יותר ממוקד מטרה והתוצאות בהתאם. אותו אדם שהשקיע במיתוג מקצועי, יגיש את כרטיס הביקור בגאווה, יפרסם במדיה את הלוגו והנראות החדשה באופן מקצועי וכך ישדר החוצה יותר מקצועיות.
בסטודיו שרון אנו בונים מותגים למגוון רחב של עסקים וחברות.
תהליך המיתוג כולל:
 יצירת בריף אשר מתאר את קהל היעד, המטרות, הערכים של החברה, מתחרים וטעם אישי.
 בחירת שם לעסק וסלוגן באופן מקצועי
 עיצוב לוגו כולל בחירת צבעי מותג ופונט שילווה את העסק והחברה
 יצירת קונספט גראפי ובניית שפה ויזואלית
 עיצוב לדיגיטל הכולל אתר אינטרנט ועיצוב למדיה
 עיצובים לדפוס כגון: כרטיס ביקור, נייר לוגו, מעטפה, פולדר, פלייר פרסומי.
 עיצוב מוצרים ואריזות למוצרים

רוצים מותג מנצח?
מוזמנים לפנות אלינו לפגישת הכרות עוד היום: 03-6963103

שתף מאמר:

Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn

רשתות חברתיות

פופולרים ביותר

קבל עדכונים אחרונים

הרשם לניוזלטר

לא ספא, רק עדכונים וחדשות על מוצרים שלנו.

מאמרים קשורים

עיצוב משחק למצוא את הפלוס לאושר ארגוני

משחקים כדרך לגיבוש בחברות וארגונים

בשנים האחרונות ישנה הבנה כי שימוש במשחקים לצורכי גיבוש עובדים וצוותים ואף במטרה להעלות נושאים מורכבים ופתרון קונפליקטים דרך משחק היא הנכונה והיעילה ביותר. המשחק

עיצוב משחקי קופסה

תהליך עיצוב משחק קופסה

שנים שאתם חולמים להפיק את הרעיון שלכם, משחק מהנה, חדשני ואולי גם משתלם כלכלית. זה עמוק במגירת החלומות שלכם ועכשיו הגיע הרגע להתחיל ולברר איך

ברכה מעוצבת לפסח

רוצים ברכה לפסח לשלוח ללקוחות או לפרסם בפייסבוק? הכירו את קולקציית הברכות שלנו לפסח 2023 – אתם בוחרים ברכה מעוצבת ואנחנו מתאימים לכם אותה עם

עיצוב אריזות

עיצוב אריזות מזון, עיצוב אריזות קוסמטיקה, עיצוב אריזות למוצרי צריכה, עיצוב אריזות בתחום הפארם ועוד הם שיקבעו אם לרכוש את המוצר שלך או לא.כמה פעמים