עיצוב לוגו למוצרים

עיצוב לוגו למוצר מצריך ממעצבת הלוגו הסתכלות רחבה על קהל היעד והצרכנים של המוצר. כאשר מעצבים לוגו למוצר מזון חשוב להבין את מהות המוצר ומה נרצה לשדר ללקוח ולקונה – למשל מוצר בריאות חשוב שיתאפיין בצבעוניות שמשדרת בריאות וטבע. ולעומתו לוגו למוצרי בשר יתאפיין בצבעים אדומים, חמים או צבעים דרמטיים כמו שחור, לבן, אדום, זהב.

עיצוב לוגו למוצרי קוסמטיקה יהיה לרוב בצבעים רכים, עדין, מנימליסטי ונקי על מנת לשדר משהו רך ונקי ונשי, שימוש בפונטים מסוימים ואלמנטים גרפיים מנימליסטים.

עיצוב לוגו לתוספי תזונה ותרופות יהיה לרוב נקי, צבעוניות קרה ואלמנטים מעולם הטבע והבריאות. יכול להיות גם שילוב מהעולם הטכנולוגי על מנת לתת דגש על חדשות טכנולוגית במוצר.

עיצוב לוג למוצרים המיועדים לילדים יהיו לרוב עשירים בצבעים, מגוונים מאוד ועם עושר של אלמנטים, פונטים ורב גוניות.

הכי חשוב שמעצבת לוגו תהיה מחוברת למטרת המוצר ולקהל היעד על מנת לשדר במבט ראשון את התחושות אשר יעוררו בנו רצון לרכוש את המוצר.

סטודיו שרון הוא סטודיו לעיצוב גרפי מומחים בעיצוב לוגו למוצר ועיצוב אריזות מוצר מכל התחומים: אריזות למשחקים, אריזה למוצר מזון, אריזה לתוספי תזונה, אריזה ולוגו לתרופות ולמוצרי פארם, לוגו ואריזה למוצרי קוסמטיקה ולוגו למוצרי מזון.