מיתוג

בשנים האחרונות חל שינוי שבו תפיסת המותג היא לא רק בתחום הצרכני אלא בכל תחום בחיינו ובעצם אנחנו עצמנו כמו המוצרים שאנו מוכרים חייבים להיבחר. להיבחר למקום עבודה, להיבחר למעגל חברתי, להיבחר בזוגיות וכמו כן להיבחר כנותני שירותים. בעצם כל עסק גם אם הוא עסק של אדם אחד עדיין הוא מותג שעומד בתחרות מתמדת מול עולם שלם של מותגים. כללי המשחק החדשים שנפרסו בפנינו בעזרת הטכנולוגיה שבראשה "גוגל" ו"פייסבוק", "אינסטגרם" ועוד..מאלצת אותנו להיות שם, ממותגים היטב, בולטים בשטח ומתאימים למדיה

קרא עוד
branding mockup

"אין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו"…. לא ממש תופס בעולם האריזות. אריזה יוקרתית ומושכת תשדר לנו מוצר איכותי וטוב אריזה פשוטה ודלה – תשדר לנו מוצר פשוט ופחות נחשק אז מה נכון לנו כיצרנים וכצרכנים? בבואנו לעצב אריזה למוצר יש להתחשב בכמה גורמים: 1. למי מיועד המוצר? מי קהל היעד? 2. האם מדובר במוצר צריכה פשוט או מוצר יוקרה? 3. מה התנאים בוא יוצג המוצר? – למשל האם המוצר דורש קירור? 4. מה הן עלויות האריזה ועד כמה ישפיעו

קרא עוד
שינוי גודל גופנים