עיצוב אריזות מוצר

כיום בעולם התחרותי בו אנו חיים לעיצוב אריזה יש תפקיד משמעותי במכירת המוצר. רוב ההחלטות אם לרכוש מוצר זה או אחר נעשות בנקודת המכירה, ברגע האמת כשאנו מול המוצר.

יש מגוון עצום של סגנונות עיצוב לאריזות: סגנון מסורתי, סגנון פשוט, חדשני, טבעי, אורגני, הומוריסטי, מינימליסטי ועוד..

לעיצוב האריזה יש משמעות רבה עבור הלקוח הפוטנציאלי וכאשר אנחנו חושבים על עיצוב אריזות למוצר קהל היעד חייב לשחק תפקיד משמעותי. אם אנחנו מדברים על עיצוב מוצרי מזון, יש להבחין בין סוגי המזון השונים למי אנחנו פונים כאשר אנחנו מתכננים עיצוב אריזות מזון – האם זהו מזון בריאות? מזון לילדים? מזון לספורטאים? התשובה היא בעל השפעה רבה על הקו העיצובי של אריזות מוצרי מזון כאשר עיצוב אריזות למוצרי מזון חייב להלום את אופי המזון ואת המותג אליו הוא שייך כמובן. אם מדברים על עיצוב אריזות למוצרי מזון לילדים לדוגמא, הסגנון העיצובי צריך להיות צבעוני ושמח, ולעתים עם דמות דומיננטית אשר פונה לקהל הילדים.  דוגמא נוספת היא עיצוב אריזות לקוסמטיקה, כאשר עיצוב אריזות לקוסמטיקה בדרך כלל אמור לפנות לקהל יעד נשי, וסגנון העיצוב הוא בדרך כלל נקי, רך ואלגנטי.

אנו בסטודיו שרון מתאימים לכל צרכן עיצוב אריזה המתאים לו, ולמיתוג שלו תוך ניסיון להיות מקוריים, חדשניים ובעיקר בולטים על המדף. פנו אלינו לפרטים נוספים אודות עיצוב אריזות מוצר ונשמח לעזור.

שינוי גודל גופנים