טרנדים חמים בעיצוב אריזות לשנת 2021

טרנדים חמים לעיצוב אריזות ב- 2021

מגמות עיצוב האריזות החדשות של -2021

השנה ראינו עד כמה מסחר אלקטרוני קריטי לחיי היומיום שלנו. זה לא משתנה בקרוב. באמצעות מסחר אלקטרוני אנו מאבדים את החוויה של לעבור בחנות ולחוות אווירה של מותג אוצר, דבר שאפילו האתר הסוחף ביותר אינו יכול לפצות עליו.
לכן עיצוב האריזות עושה קפיצת מדרגה רצית שהחלה ב-2020 ונמשכת גם השנה.
המטרה היא לא להחליף את החוויה בחנות ולפגוש את הצרכנים איפה שהם נמצאים – בדיגיטל.
יצירת חווית מותג חדשה וסוחפת יותר באמצעות מגמות האריזה הייחודיות של 2021.

1. רמז למה שיש בפנים ע”י דפוסים מאוירים זעירים
דפוסים ואיורים יכולים להיות הרבה יותר מסתם קישוטים. הם יכולים לחשוף במה מדובר במוצר.
בשנת 2021, צפו לראות הרבה דפוסים מורכבים ואיורים זעירים על האריזה, וצפו שהיא תעשה עבודה ספציפית אחת: לתת לכם רמז לגבי מה שיש בפנים.

2. חוויית וינטאג – הכי אותנטי שיש

אריזות בהשראת וינטג ‘מהוות טרנד כבר תקופה, אז מה שונה בה השנה?
העובדה שכל חווית ה- Unboxing נראית כל כך אותנטית, שתחשבו שנסעתם בזמן.

בשנת 2021, לא תראו אריזות בהשראת וינטאג ‘. תראו אריזות בעלות מראה ותחושה אותנטיים שנראים כמעט ללא הבחנה ממשהו שסבתא רבתא הייתה משתמשת בהם, ומעבירים אותך לרגע אחר בזמן.
המשמעות היא מעבר לוגו ותוויות ולהקיף את כל חווית המותג, להשתמש בטקסטורות בהשראת וינטאג ‘, צורות בקבוק, חומרים, אריזה חיצונית ובחירות תמונות. זה כבר לא מספיק לתת לחבילה כמה פרטי רטרו מהנים.
כעת החבילה עצמה מרגישה כאילו נקטפה מדף שהוקפא בזמן.

טרנדים בעיצוב אריזות לשנת 2021

3. הקו הגיאומטרי
עיצובים המשתמשים במושגים גיאומטריים פשטניים במיוחד אך נועזים.
גיאומטריה מודגשת, קווים מסודרים, זוויות חדות וצבעים נועזים המעניקים לעיצוב האריזה יתרון.
בדומה למגמת הדפוס, מגמה זו מעניקה לצרכנים הצצה מה המוצר מייצג. אך בניגוד לדפוסים ואיורים, המתארים את מה שיש בתוך הקופסה, העיצובים הללו מופשטים עד הקצה.
זה אולי נראה פשוט בהתחלה, אבל זו דרך משפיעה להפליא עבור מותגים להצהיר ולהשאיר רושם מתמשך.

טרנדים בעיצוב אריזות לשנת 2021

4. אריזה לובשת אמנות

בשנת 2021 האריזה עצמה הופכת ליצירת אמנות.
מעצבים שואבים השראה מציורים ומרקמי צבע, או משלבים אותם בשובבות בעיצוביהם או הופכים אותם למוקד. המטרה כאן היא לטשטש את הגבול בין עיצוב אריזה לאמנות יפה, ולהדגים שכל דבר, אפילו בקבוק יין שבסופו של דבר יגיע למיחזור, הוא יפה וייחודי.

טרנדים בעיצוב אריזות לשנת 2021

5. רישומי דיו טכניים ואנטומיים
מגמות האריזה הקרובות של 2021 מרגישות הרבה יותר “גלריה לאמנות” מאשר “עיצוב גרפי מסחרי”.
לצד גיאומטריה נועזת ומרקמים מישושיים, תוכלו לראות גם הרבה מהמוצרים המועדפים עליכם ארוזים בעיצובים שמרגישים שהם נשלפו היישר מתוך איור אנטומי או תכנית הנדסית.
היכונו לראות עיצובים עם פירוט מדהים שנראים ומרגישים כאילו הם רושמו ודיו ביד לפרסום מדעי עתיק.

6. שמות מוצרים קדמיים ומרכזיים

במקום ליצור איור או לוגו למוקד האריזה, שם המוצר הופך לכוכב העיצוב. עיצובים שהופכים יצירתיים במיוחד עם כיתוב כדי לאפשר לשמו של המוצר לתפוס את מרכז הבמה. כל שם על עיצובי האריזה הללו מרגיש כמו יצירות אמנות בפני עצמה, ומעניק לכל העיצוב אישיות ייחודית.
העיצובים האלה נשענים על טיפוגרפיה חזקה שיכולה לשאת את כל האסתטיקה של המותג.
כל אלמנטים עיצוביים נוספים נמצאים שם רק בכדי לגרום לשם לבלוט.

שתף מאמר:

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

רשתות חברתיות

פופולרים ביותר

קבל עדכונים אחרונים

הרשם לניוזלטר

לא ספא, רק עדכונים וחדשות על מוצרים שלנו.

מאמרים קשורים

טרנדים חמים לעיצוב אריזות ב- 2021

טרנדים חמים בעיצוב אריזות לשנת 2021

מגמות עיצוב האריזות החדשות של -2021 השנה ראינו עד כמה מסחר אלקטרוני קריטי לחיי היומיום שלנו. זה לא משתנה בקרוב. באמצעות מסחר אלקטרוני אנו מאבדים