כוחו של מותג

כולנו מכירים את המותגים הגדולים והנוצצים בעולמות השונים ואשר “קנו” להם את מעמדם. אם ניקח לדוגמא את עולם האופנה בו מותגי היוקרה הבולטים הם: גוצ’י, איב סאן לורן, לקוסט, לואי ויטון, אדידס, נייק ועוד… ואותם מותגים כבר בעלי שם, נראות גרפית מוכרת, לוגו זכיר וכו’ המופעים על מוצרי אופנה, בשמים ואקססוריז ופתאום יראו על מוצר פשוט ויום יומי כמו חלב, שוקולד, קופסת שימורים? מיד נחשוב כי זהו שוקולד או חלב יוקרתיים, מיוחדים וכמובן שגם יקרים. כלומר אותו מוצר, אותה אריזה – מיתוג שונה. ובכן, רובנו לבטח נרים גבה ונחשוב כי זהו חלב או שוקולד אחרים, יוצאי דופן ובטח יקרים ואיכותיים יותר. סביר להניח שגם נסכים לשלם על אותו מוצר הרבה יותר מכפול ממה שאנו רגילים והכל בזכות המותג. זוהי דוגמא מובהקת לכוחו של מותג אשר בעל כוח קניה וסמל סטטוס

שתף מאמר:

Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn

רשתות חברתיות

פופולרים ביותר

קבל עדכונים אחרונים

הרשם לניוזלטר

לא ספא, רק עדכונים וחדשות על מוצרים שלנו.

מאמרים קשורים

כוחו של מותג

כולנו מכירים את המותגים הגדולים והנוצצים בעולמות השונים ואשר “קנו” להם את מעמדם. אם ניקח לדוגמא את עולם האופנה בו מותגי היוקרה הבולטים הם: גוצ’י,

עיצוב משחק למצוא את הפלוס לאושר ארגוני

משחקים כדרך לגיבוש בחברות וארגונים

בשנים האחרונות ישנה הבנה כי שימוש במשחקים לצורכי גיבוש עובדים וצוותים ואף במטרה להעלות נושאים מורכבים ופתרון קונפליקטים דרך משחק היא הנכונה והיעילה ביותר. המשחק

עיצוב משחקי קופסה

תהליך עיצוב משחק קופסה

שנים שאתם חולמים להפיק את הרעיון שלכם, משחק מהנה, חדשני ואולי גם משתלם כלכלית. זה עמוק במגירת החלומות שלכם ועכשיו הגיע הרגע להתחיל ולברר איך

ברכה מעוצבת לפסח

רוצים ברכה לפסח לשלוח ללקוחות או לפרסם בפייסבוק? הכירו את קולקציית הברכות שלנו לפסח 2023 – אתם בוחרים ברכה מעוצבת ואנחנו מתאימים לכם אותה עם