למה להשקיע בתהליך מיתוג כבר בפתיחת העסק?

למה להשקיע בתהליך מיתוג
למה להשקיע בתהליך מיתוג

למה להשקיע בתהליך מיתוג כבר בהקמת העסק?

פתחתם עסק חדש, או יצרתם מוצר חדש, לקחתם רואה חשבון, נעזרתם ביועצים, עשיתם תוכנית עסקית והחלטתם ללכת על זה…

אפילו שם לעסק או למוצר כבר יש לכם.

ועכשיו הגיע שלב המיתוג. 

מיתוג – מילה כזו גדולה, אולי קצת מפחידה. 

יש לכם כמה אפשרויות:

הראשונה ללכת על זה בכל הכוח, להשקיע זמן וכסף, לבחור אנשי מקצוע מובילים ולתת להם לעשות את העבודה כמו שצריך – אני קוראת לזה אנשים שהולכים עד הסוף…אנשים שמאמינים בעצמם.

האפשרות השניה מתאימה יותר להססנים או לזהירים, אלו שמאמינים בצעד צעד. קודם נתחיל להרוויח, אחר כך נתקדם למיתוג. בינתיים נעשה לוגו בזול באפלקציה חינמית או נעצב לעצמנו, אולי חבר שלומד עכשיו עיצוב יעשה לנו לוגו ונראה לאן זה ילך – לאלו אני קוראת הפסימים.

 

למה בעצם להשקיע במיתוג איכותי מהתחלה?

בניית המותג שלכם לוקחת זמן, אנשים נחשפים אט אט לעסק שלכם או למוצר ומפתחים אליו יחס חיובי או שלילי, לא משנה הם מכירים אתכם כפי שאתם הצגתם עצמכם.

כל זה לוקח זמן של שנה-שנתיים בתהליך צמיחה הדרגתי ואז פתאום כשהבנתם שיש לכם משהו טוב בידיים אתם מחליטים “למתג כמו שצריך”, להשקיע. בום האנשים שכבר מכירים צריכים לעשות את ההקשר שאתם זה אתם, הרי מדובר בעסק קטן-בינוני או מוצר מתחיל, לא מדובר על עסק שעושה פרסומות בפריים טיים ויש לו חשיפה גדולה. 

לכן השלב הראשוני חשוב כל כך.

אם אתם מאמינים בעצמכם או במוצר תבינו שההשקעה הראשונה חשובה כל כך למיצוב ולמיתוג המוצר או העסק.

מהם שלבי המיתוג, והאם מיתוג הוא לוגו?

השלב הראשוני של תהליך המיתוג הוא יצירת בריף אשר מתאר את ערכי המותג – מה אנו רוצים להעביר כמסר לצרכנים או ללקוחות שלנו.

אותם מסרים וערכים מרכזיים יועברו על ידי המעצב בעזרת צבעים, גופנים וצורות גרפיות אשר יעבירו תחושות ורגשות באופן המודע והבלתי מודע.

אמנם הלוגו הוא האלמנט הראשון שיעוצב למותג אך הוא יכלול בתוכו גם את פלטת הצבעים של המותג, הפונטים הנכונים ואלמנטים גרפים נוספים אשר ישתלבו בו.

לאחר שהשפה הראשונה הושלמה בלוגו נוכל לגשת לשאר האלמנטים במותג.

בין יתר הדברים שיופיעו בתהליך המיתוג יהיו: כרטיס ביקור מעוצב, נייר לוגו לחברה, חתימה למייל, עיצוב לרשתות חברתיות ואתר אינטרנט לחברה או למוצר.

אלמנטים נוספים בתהליך המיתוג יהיו לפי סוג העסק או המוצר

למשל מיתוג של בית קפה או מסעדה יכלול גם נראות גרפית של המקום, עיצוב תפריטים, עיצוב מפיות, כוסות ועוד…

עיצוב ומיתוג למוצר יכלול גם את עיצוב התווית למוצר ועיצוב המארז.

עיצוב ומיתוג לעורכי דין ורואי חשבון יכלול עיצוב לוגו לקיר, עיצוב פולדר ועיצוב אתר אינטרנט.

עיצוב ומיתוג לסטארט אפ יכלול מצגת משקיעים, פולדר וחוברת שיווקית ועוד

 

כמה עולה לעשות מיתוג מקצועי?

מחירי תהליכי מיתוג הם מגוונים ומתחילים בין 2000 ש”ח ויכלולים להגיע גם ל50,000 ש”ח

ואולם רוב התהליכים יהיו הדרגתיים ויתחילו ממיתוג בסיסי שיכלול את האלמנטים שכל עסק צריך.

לוגו, כרטיס ביקור, נייר מכתבים, חתימה למייל, עיצוב לרשתות חברתיות – זה הבסיס

בשלב הבא יגיע עיצוב אתר אינטרנט ואלמנטים משלמים לפי סוג העסק.

 

עלויות המיתוג בסטודיו שרון מתחילים מ- 1800 ש”ח לשלב הראשון.

 

מה תקבלו?

לוגו ייחודי שהוא רק שלכם כולל תיק לוגו מסודר עם הלוגו במגוון קבצים כולל קבצי מקור וקטוריים.

צבעי המותג עם המספרים ומידע על הגופנים.

כל פריט יכלול לפחות 3 דוגמאות לבחירה ויאפשר לכם 3 סבבי תיקונים על מנת שיחד נגיע למיתוג המושלם עבורכם.

בנוסף תקבלו את כל הפריטים כקבצים מוכנים לדפוס עם הנחיות מקיפות כיצד נכון להדפיס והיכן.

אנו נותנים מענה מקצועי והכוונה לאורח כל הדרך, גם לאחר שנתיים, שלוש או עשר. אנחנו עדין כאן בשרות שכולל תמיד חיוך (:

 

בהצלחה.

שתף מאמר:

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

רשתות חברתיות

פופולרים ביותר

קבל עדכונים אחרונים

הרשם לניוזלטר

לא ספא, רק עדכונים וחדשות על מוצרים שלנו.

מאמרים קשורים

טרנדים חמים לעיצוב אריזות ב- 2021

טרנדים חמים בעיצוב אריזות לשנת 2021

מגמות עיצוב האריזות החדשות של -2021 השנה ראינו עד כמה מסחר אלקטרוני קריטי לחיי היומיום שלנו. זה לא משתנה בקרוב. באמצעות מסחר אלקטרוני אנו מאבדים