8 טרנדים לעיצוב אריזות לשנת 2022
עיצוב אריזה כאלמנט שפוגש את הצרכן לראשונה מושפע גם הוא לא רק מהטרנדים של עולם האופנה והעיצוב אלא מכל ההתרחשות הגלובלית אשר עוטפת אותנו כצרכנים.
המגמות השנה ממשיכות את המגמות שאפינו את 2021 וברובן מאופיינות ברצון להעניק תחושת רוגע, אופטימיות ושמחה לצרכנים.
אותה תחושה תאופיין ע”י שימוש בצבעוניות מרגיעה, חומרים טבעיים,
דמויות שובבות שגורמות לנו לחייך, וחזרה לזמנים פשוטים יותר באמצעות מגמות עיצוב נוסטלגיות – אלו הם רק חלק מהנושאים שמתחילים לבלוט במגמות עיצוב האריזות של 2022.
מוזמנים להכיר את הטרנדים לעיצוב אריזות שבטוח תפגשו על המדפים השנה.
1. שנות ה-60 מגיעות לעידן החדש של הפסיכדליה.
הטרנד של פסיכדליה של שנות ה-60 הוא אל זמני, תזכורת לתקופה של אהבה חופשית, שלווה ואושר שכולנו זקוקים לה עכשיו.
2. הטקסט הופך להיות מרכז הבמה
טקסט תופס את מרכז הבמה כצורה של אמנות עצמאית.שימוש חוזר באותיות מגוונות כחלק משפה גרפית.
3. מציאת שלווה באריזה
צבעים עדינים ומשלימים נותנים תחושת שקט ושלווה אשר כה זקוקים לה כעת.
ניקיון גרפי, צבעים שקטים ופונטים מנימליסטים.
4. דקו תלת מימד מזויף
איור גרפי תלת-ממדי מביא יתרון מתוחכם ועכשווי למגמת עיצוב האריזה. משחקי עומק ואשליה היא דרך בטוחה לגרום לצרכנים לעצור ולהסתכל.
סגנון זה אידיאלי עבור מוצרים טכנולוגיים אשר רוצים לשדר חדשנות ויוקרה.
5. מעברי גוון מעורפלים
אריזה לבנה רגילה זוכה להזרקת חיים עם פופים צבעוניים מרוססים.
סגנון זה התפרסם על ידי המעצבת טסה פורסט, הטרנד של ערפילי צבע השתלט על עולם העיצוב באינסטגרם, אולי בגלל האפקט המרגיע שלו שעוצר אותך באמצע הגלילה.
6. ניגודיות של מקסימום בפנים, מינימלי בחוץ
כאן עומד אלמנט ההפתעה. ניקיון חיצוני של צבע חלק נפתח למארז עשיר בצבע וטקסטורות עשירות.
7. שימוש בחומרי גלם לא מושלמים
תזכורת לצרכנים שהסביבה חשובה להם. חומרים אשר משדרים לצרכן “ידידותי לסביבה”, “טבעי” מתחזקים עקב משבר האקלים אשר מורגש משנה לשנה.
8. חיבורים של שכבות צבע
הקולאז’ באופן חדשני כצורה אינטגרלית של עיצוב, השנה עם התמקדות יותר בגיאומטריה כשהקצוות הגולמיים הקרועים של הנייר נותנים קריצה לחומרים הניתנים למחזור.