עיצוב אריזות מזון, עיצוב אריזות קוסמטיקה, עיצוב אריזות למוצרי צריכה, עיצוב אריזות בתחום הפארם ועוד הם שיקבעו אם לרכוש את המוצר שלך או לא.
כמה פעמים יצא לך לעבור בחנויות, בסופרים וברשתות הגדולות, להסתכל על המוצר המוביל במדף ולהגיד לעצמך “למה לי אין אריזה כזאת?”
המשמעות של אריזות מעוצבות היטב, בולטות על המדף ומבודלות הם אלו שהופכות מוצר למוביל.
אריזה טובה היא זו שבסופו של דבר מכריעה את הכף ברגע האמת וגורמת ללקוח לבחור דווקא בה.
לעצב מוצר שיבלוט ויתפוס את העין של הרוכש חשובה היום מתמיד, כי רוב הרכישות הפכו להיות באונליין ולא בחנויות האופליין. כלומר בדפדוף האינסופי בין “מדפי” החנויות ברשת האינטרנט, הנראות חשובה יותר. אין לנו את היכולת למשש ולהרגיש את המוצר ולכן הויזואליות הפכה להיות כל כך משמעותית.
ההשקעה באריזה הפכה להיות דרמטית מאי פעם ולכן כמעצבת אריזות, בעלת מומחיות לעיצוב אריזות אני יכולה לספק את היצירתיות הנדרשת לעיצוב אריזה שתמשוך את קהל היעד של אותו מוצר.
יש לזכור שמאחורי עיצוב אריזה עומדת פסיכולוגיה שלמה, הן בבחירת הצבעים והן בבחירת האלמנטים העיצוביים והקו הגרפי, לכל פרט קטן יש חשיבות. לכן, בכל פעם שלקוח שצרכן בוחר להרים את האריזה שלכם ולא של המתחרה, זו ההצלחה שלנו כפי שזו ההצלחה שלכם.