טרנדים חמים לעיצוב אריזות ב- 2021

    מגמות עיצוב האריזות החדשות של -2021 השנה ראינו עד כמה מסחר אלקטרוני קריטי לחיי היומיום שלנו. זה לא משתנה בקרוב. באמצעות מסחר אלקטרוני אנו מאבדים את החוויה של לעבור בחנות ולחוות אווירה של מותג אוצר, דבר שאפילו האתר הסוחף ביותר אינו יכול לפצות עליו. לכן עיצוב האריזות עושה קפיצת מדרגה רצית שהחלה ב-2020 ונמשכת גם השנה. המטרה היא לא להחליף את החוויה בחנות ולפגוש את הצרכנים איפה שהם נמצאים – בדיגיטל. יצירת חווית מותג חדשה וסוחפת יותר באמצעות מגמות האריזה

    קרא עוד
    טרנדים בעיצוב גרפי 2021

    שנת -2021 כבר כאן – הכירו את הטרנדים החמים של השנה -2020 הייתה שנה אשר שינתה את עולם השיווק. אך בעולם הסגירה הכפויה של חנויות ומוסדות חינוך וכן הלאה השפיעו בצורה עצומה. למידה מרחוק, קניות מקוונות והבידור שכלל עבודה מהבית ופלטפורמות תקשורת, חוו בצמיחה מהירה. אנשים ועסקים נאלצו להסתגל מהר יותר מאי פעם, וכמו תמיד בתקופות של שינוי דרמטי הטכנולוגיה והטרנדים צריכים לשקף את צרכי הלקוח ולהתאים עצמם למצב החדש. זה בא לידי ביטוי בהקמת חנויות אינטרנטיות למוצרים שהחליפו את

    קרא עוד

    עשור חדש התחיל – וכך גם מגמות עיצוב האריזה הגדולות של 2020. הכירו את הטרנדים שעתידים להשתלט על עולם האריזה בשנה הקרובה. טרנד 1 – אריזה המספרת סיפור בשנת 2020, מותגים יזדקקו ליותר מאריזות מעוצבות היטב בכדי להשפיע. אם הם באמת רוצים להתחבר ללקוחות שלכם, תצטרכו לקחת את האריזה שלכם לשלב הבא ולהשתמש בה כדי לספר את סיפור המותג שלכם. האריזה צריכה לספר במיוחד כאשר המוצר נמכר באופן מקוון, האריזה צריכה להיות משמעותית יותר בגלל היעדר חוויה בחזית החנות. במסחר

    קרא עוד
    משמעות הבידול

    יכולתו של האינדיבידואל, כמו גם יכולתה של קבוצה מסוימת או של חברה מסוימת להוציא את עצמה מן הכלל ולסמל ולסמן את עצמה באופן מיוחד ושונה על מנת כי יהיה בראשותה האיתות החיצוני והפנימי על מנת שיהיה ברור כי קיימת שונות מקבוצות אחרות או אינדיבידואלים אחרים. למעשה הפעולות שננקטות על ידי אלו אשר רוצים וחפצים להיות שונים ומיוחדים בסופו של דבר עושים זאת מסיבה מאוד ספציפית או לפחות איזה רעיון מסוים אשר מאחד ומגבש אותם על מנת שיהיה ברור כי הם

    קרא עוד
    מיתוג

    בשנים האחרונות חל שינוי שבו תפיסת המותג היא לא רק בתחום הצרכני אלא בכל תחום בחיינו ובעצם אנחנו עצמנו כמו המוצרים שאנו מוכרים חייבים להיבחר. להיבחר למקום עבודה, להיבחר למעגל חברתי, להיבחר בזוגיות וכמו כן להיבחר כנותני שירותים. בעצם כל עסק גם אם הוא עסק של אדם אחד עדיין הוא מותג שעומד בתחרות מתמדת מול עולם שלם של מותגים. כללי המשחק החדשים שנפרסו בפנינו בעזרת הטכנולוגיה שבראשה "גוגל" ו"פייסבוק", "אינסטגרם" ועוד..מאלצת אותנו להיות שם, ממותגים היטב, בולטים בשטח ומתאימים למדיה

    קרא עוד