עשור חדש התחיל – וכך גם מגמות עיצוב האריזה הגדולות של 2020. הכירו את הטרנדים שעתידים להשתלט על עולם האריזה בשנה הקרובה. טרנד 1 – אריזה המספרת סיפור בשנת 2020, מותגים יזדקקו ליותר מאריזות מעוצבות היטב בכדי להשפיע. אם הם באמת רוצים להתחבר ללקוחות שלכם, תצטרכו לקחת את האריזה שלכם לשלב הבא ולהשתמש בה כדי לספר את סיפור המותג שלכם. האריזה צריכה לספר במיוחד כאשר המוצר נמכר באופן מקוון, האריזה צריכה להיות משמעותית יותר בגלל היעדר חוויה בחזית החנות. במסחר

    קרא עוד
    משמעות הבידול

    יכולתו של האינדיבידואל, כמו גם יכולתה של קבוצה מסוימת או של חברה מסוימת להוציא את עצמה מן הכלל ולסמל ולסמן את עצמה באופן מיוחד ושונה על מנת כי יהיה בראשותה האיתות החיצוני והפנימי על מנת שיהיה ברור כי קיימת שונות מקבוצות אחרות או אינדיבידואלים אחרים. למעשה הפעולות שננקטות על ידי אלו אשר רוצים וחפצים להיות שונים ומיוחדים בסופו של דבר עושים זאת מסיבה מאוד ספציפית או לפחות איזה רעיון מסוים אשר מאחד ומגבש אותם על מנת שיהיה ברור כי הם

    קרא עוד
    מיתוג

    בשנים האחרונות חל שינוי שבו תפיסת המותג היא לא רק בתחום הצרכני אלא בכל תחום בחיינו ובעצם אנחנו עצמנו כמו המוצרים שאנו מוכרים חייבים להיבחר. להיבחר למקום עבודה, להיבחר למעגל חברתי, להיבחר בזוגיות וכמו כן להיבחר כנותני שירותים. בעצם כל עסק גם אם הוא עסק של אדם אחד עדיין הוא מותג שעומד בתחרות מתמדת מול עולם שלם של מותגים. כללי המשחק החדשים שנפרסו בפנינו בעזרת הטכנולוגיה שבראשה “גוגל” ו”פייסבוק”, “אינסטגרם” ועוד..מאלצת אותנו להיות שם, ממותגים היטב, בולטים בשטח ומתאימים למדיה

    קרא עוד
    branding mockup

    “אין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו”…. לא ממש תופס בעולם האריזות. אריזה יוקרתית ומושכת תשדר לנו מוצר איכותי וטוב אריזה פשוטה ודלה – תשדר לנו מוצר פשוט ופחות נחשק אז מה נכון לנו כיצרנים וכצרכנים? בבואנו לעצב אריזה למוצר יש להתחשב בכמה גורמים: 1. למי מיועד המוצר? מי קהל היעד? 2. האם מדובר במוצר צריכה פשוט או מוצר יוקרה? 3. מה התנאים בוא יוצג המוצר? – למשל האם המוצר דורש קירור? 4. מה הן עלויות האריזה ועד כמה ישפיעו

    קרא עוד