עיצוב לוגו לעסק

הלוגו (סמליל – סמל מסחרי) הוא סמל גרפי בעל חזות פשוטה אך עם מסרים נרחבים ועמוקים יותר מכפי הנראה במבט ראשון. הוא זה שיקבע לנו חלק נרחב מהשפה העיצובית של אותו מותג: צבעוניות, סגנון, סוגי פונטים וכו… השלב הראשון במיתוג עיסקי הוא עיצוב לוגו, בבואנו לעצב לוגו אנו עורכים בריף הכולל בחירת מסרים חשובים שאותם נרצה להעביר בלוגו, חקר קהל היעד והלקוחות, חקר מת־ חרים בתחום על מנת ליצור בידול.
 
ניקח בחשבון את הצבעוניות שמתאימה לתחום בו העסק עוסק, למשל: לתחום המזון והמסעדות, נשתמש לרוב בצבעים מעוררי תאבון כמו: אדום, בורדו, צהוב, כתום, ירוק, חום, כחול פחות מומלץ. ונשתדל להשתמש באלמנט גרפי אשר ישדר ויזואלית את מהות העסק כבר במבט ראשון ויעביר תחושה לצופה כמו – יוקרה, שלווה, הרמוניה, בטחון וכו… אותה תחושה אשר תגרום לו להזדהות אתנו ולהאמין בנו. נשתדל לא להעמיס בפרטים ובצבע, כאן הפשטות היא לא מילה גסה. בחירת הפונט היא חשובה לא פחות, סוג האות יכול לשדר מסר משמעותי מאוד והוא מהווה חלק משמעותי בעיצוב הלוגו., למשל: פונט כבד ישדר לנו יציבות ובטחון, פונט מסולסל ואוריינטאלי יתאים לתחום האמנות, היצירה וידגיש את הפן האישי, פונט דק ועדין – ישדר אלגנטיות ויוקרה.
 
כמובן שלא נשכח גם להתחשב בטעמו של הלקוח שלנו, כי הרי כל בעל עסק צריך להיות מחובר ומזוהה עם המותג שמייצג אותו עיצוב לוגו לעסק מחיר – מחיר עיצוב לוגו לעסק תלוי בכל האלמנטים מעלה.