מיתוג

בשנים האחרונות חל שינוי שבו תפיסת המותג  היא לא רק בתחום הצרכני אלא בכל תחום בחיינו ובעצם אנחנו עצמנו כמו המוצרים שאנו מוכרים חייבים להיבחר. להיבחר למקום עבודה, להיבחר למעגל חברתי, להיבחר בזוגיות וכמו כן להיבחר כנותני שירותים. בעצם כל עסק גם אם הוא עסק של אדם אחד עדיין הוא מותג שעומד בתחרות מתמדת מול עולם שלם של מותגים. כללי המשחק החדשים שנפרסו בפנינו בעזרת הטכנולוגיה שבראשה  "גוגלו"פייסבוק, "אינסטגרם" ועוד..מאלצת אותנו להיות שם, ממותגים היטב, בולטים בשטח ומתאימים למדיה החדשה על מנת שנצליח להיבחר על ידי הקהל שאנו רוצים. ולמרות ההתפתחות הטכנולוגית בבואנו לעצב מותג אנו בראש ובראשונה שואבים השראה מערכי התרבות והחברה בה אנו חיים. מותג חייב להתבסס על ערכים שאליהם אנו קשורים על מנת שנוכל להזדהות איתו, למשל: יוקרה, הגינות, יצירתיות, אושר,חופש, חדשנות, משפחתיות, יציבות, הרמוניה, שלום, יופי, בטחון, קיימות ועוד ועוד. מותגים אשר ישמרו על אותם ערכים אוניברסאליים ולא יבחרו בטרנד חולף יישארו איתנו לאורך זמן ולא יחלפו עם אותו טרנד. למשל: חברת תנובה בחרה בבית כאלמנט מוביל במותג החברה, אותו מותג מייצג אצלנו לא רק את הבית כי אם גם משפחתיות, נוסטלגיה, ילדות ועודחברת פריגת – משדרת במותג בראש ובראשונה בריאות, ובנוסף גם טבע, משפחתיות, הומור (על ידי מאפיין החיוך) ועודחברת קוקה קולה – משדרת את החופש, ופונה לקהל הצעיר, למבוגרים שבינינו היא גורמת את התחושה שאם נשתה מהמשקה נרגיש כמוהם – צעירים, חופשיים, שמחים…. גוגל ופייסבוק – משדרות פשטות, כיף, הומור, כל אחד יכול. בסטודיו שרון אנו בונים מותגים למגוון רחב של עסקים. המיתוג כולל: עיצוב לוגו וקונספט גראפי, בניית שפה ויזואלית, עיצוב דיגיטלי הכולל אתר אינטרנט ועיצוב למדיה ועיצובים לדפוס
בשנים האחרונות חל שינוי שבו תפיסת המותג  היא לא רק בתחום הצרכני אלא בכל תחום בחיינו ובעצם אנחנו עצמנו כמו המוצרים שאנו מוכרים חייבים להיבחר. להיבחר למקום עבודה, להיבחר למעגל חברתי, להיבחר בזוגיות וכמו כן להיבחר כנותני שירותים. בעצם כל עסק גם אם הוא עסק של אדם אחד עדיין הוא מותג שעומד בתחרות מתמדת מול עולם שלם של מותגים. כללי המשחק החדשים שנפרסו בפנינו בעזרת הטכנולוגיה שבראשה  "גוגלו"פייסבוק, "אינסטגרם" ועוד..מאלצת אותנו להיות שם, ממותגים היטב, בולטים בשטח ומתאימים למדיה החדשה על מנת שנצליח להיבחר על ידי הקהל שאנו רוצים. ולמרות ההתפתחות הטכנולוגית בבואנו לעצב מותג אנו בראש ובראשונה שואבים השראה מערכי התרבות והחברה בה אנו חיים. מותג חייב להתבסס על ערכים שאליהם אנו קשורים על מנת שנוכל להזדהות איתו, למשל: יוקרה, הגינות, יצירתיות, אושר,חופש, חדשנות, משפחתיות, יציבות, הרמוניה, שלום, יופי, בטחון, קיימות ועוד ועוד. מותגים אשר ישמרו על אותם ערכים אוניברסאליים ולא יבחרו בטרנד חולף יישארו איתנו לאורך זמן ולא יחלפו עם אותו טרנד. למשל: חברת תנובה בחרה בבית כאלמנט מוביל במותג החברה, אותו מותג מייצג אצלנו לא רק את הבית כי אם גם משפחתיות, נוסטלגיה, ילדות ועודחברת פריגת – משדרת במותג בראש ובראשונה בריאות, ובנוסף גם טבע, משפחתיות, הומור (על ידי מאפיין החיוך) ועודחברת קוקה קולה – משדרת את החופש, ופונה לקהל הצעיר, למבוגרים שבינינו היא גורמת את התחושה שאם נשתה מהמשקה נרגיש כמוהם – צעירים, חופשיים, שמחים…. גוגל ופייסבוק – משדרות פשטות, כיף, הומור, כל אחד יכול. בסטודיו שרון אנו בונים מותגים למגוון רחב של עסקים. המיתוג כולל: עיצוב לוגו וקונספט גראפי, בניית שפה ויזואלית, עיצוב דיגיטלי הכולל אתר אינטרנט ועיצוב למדיה ועיצובים לדפוס