משחקים כדרך לגיבוש בחברות וארגונים

עיצוב משחק למצוא את הפלוס לאושר ארגוני

בשנים האחרונות ישנה הבנה כי שימוש במשחקים לצורכי גיבוש עובדים וצוותים ואף במטרה להעלות נושאים מורכבים ופתרון קונפליקטים דרך משחק היא הנכונה והיעילה ביותר. המשחק מאפשר גיבוש, שיתוף פעולה, חיזוק מוטיבציה והעברת מסרים גלויים וסמויים בדרך משחקית ומהנה.

כאשר מתכננים ימי עיון וגיבוש לעובדים וצוותים ניתן לעצב משחקים מותאמים אישית לחברה או לארגון וכך לייצר שיתוף אשר תורם להגברת החיוניות של העובדים, לחיבור ביניהם ולהצלחה של הקבוצה כולה.

 

ניתן לעצב משחקי קלפים בהם משימות ואתגרים לקבוצה, ליצור תחרות חיובית אשר תגרום להעלאת המורל ולתחושת שייכות בחברה כמו גם שיתוף של רגשות ותחושות.

ניתן לעצב משחקי מסלול מותאמים אישית אשר משלבים את העקרונות ואת האלמנטים של החברה עצמה.

אפשר לעצב מונופול בעיצוב אישי לארגון כאשר במסלול המרכזי יהיו אלמנטים הקשורים לחברה. למשל חברה בתחום הבניה תוכל לשים בכל משבצת מעבר את הנכסים שנבנו ע”י החברה. לשלב משימות בתחום העיסוק של העובדים עם משימות שמשלבות עבודת צוות, חשיבה יצירתית, הומור ואינטראקציה בין הצוותים.

דוגמא נוספת למונופול בעיצוב אישי יכולה להתאים לחברות הסעות, לחברת “אגד” או “דן” בה כל תחנה תהווה תחנה אמיתית.

לחברות הייטק אשר כל תחנה יכולה להיות תחנה כרונולוגית בהתפתחות החברה, או סניפי החברה ואפילו מוצרי החברה אשר כל אחד שווה ערך שונה.

כל רעיון וכל חברה או אירגון יוכלו לשלב את האלמנטים הנדרשים להם וכך ליצור משחק שישמש את הצוותים בימי גיבוש ואף יכולים להיות מתנה נחמדה לעובדים ולמשפחותיהם. מתאים גם לימי גיבוש גדולים אשר מתוכננים מבעוד מועד, מתאים כמתנה ייחודית ליום המשפחה, מתאים למועצות ולעיריות אשר מעוניינות לפנק את התושבים בימי הולדת עגולים לעיר.

 

אנחנו כאן בסטודיו שרון מומחים בעיצוב משחקים בדגש על משחקים מותאמים אישית לחברות ולארגונים.

שתף מאמר:

Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn

רשתות חברתיות

פופולרים ביותר

קבל עדכונים אחרונים

הרשם לניוזלטר

לא ספא, רק עדכונים וחדשות על מוצרים שלנו.

מאמרים קשורים

עיצוב משחק למצוא את הפלוס לאושר ארגוני

משחקים כדרך לגיבוש בחברות וארגונים

בשנים האחרונות ישנה הבנה כי שימוש במשחקים לצורכי גיבוש עובדים וצוותים ואף במטרה להעלות נושאים מורכבים ופתרון קונפליקטים דרך משחק היא הנכונה והיעילה ביותר. המשחק

עיצוב משחקי קופסה

תהליך עיצוב משחק קופסה

שנים שאתם חולמים להפיק את הרעיון שלכם, משחק מהנה, חדשני ואולי גם משתלם כלכלית. זה עמוק במגירת החלומות שלכם ועכשיו הגיע הרגע להתחיל ולברר איך

ברכה מעוצבת לפסח

רוצים ברכה לפסח לשלוח ללקוחות או לפרסם בפייסבוק? הכירו את קולקציית הברכות שלנו לפסח 2023 – אתם בוחרים ברכה מעוצבת ואנחנו מתאימים לכם אותה עם

עיצוב אריזות

עיצוב אריזות מזון, עיצוב אריזות קוסמטיקה, עיצוב אריזות למוצרי צריכה, עיצוב אריזות בתחום הפארם ועוד הם שיקבעו אם לרכוש את המוצר שלך או לא.כמה פעמים