עיצוב תוויות ואריזות לתוספי תזונה

עיצוב אריזות ותוויות לתוספי תזונה

עיצוב אריזות ותוויות לתוספי תזונה

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתרחבות עולם תוספי התזונה והבריאות הטבעית.

כחלק מהתחרות הגוברת בתחום תוספי התזונה נכנס העיצוב הגרפי והנראות של המארזים למודעות הגבוה הן של היזם והן של הצרכן שמחפש מותג איכותי שנראה טוב ומשדר את הביטחון עבורו להשתמש בתוסף זה.

עיצוב תוספי התזונה כבר מזמן איננו ברמת כתיבת המוצר ובנראות של תרופה והוא הפך להיות מעוצב במעוף רב ומגוון אינסופי של תצורות – הן גרפיות והן מבחינת סוגי המארזים.

כמו בתחום הקוסמטיקה והביוטי גם תחום תוספי התזונה לקח חלק בדגש על העיצוב.

תוספי התזונה מעוצבים במגוון סגנונות ותואמים את המראה אשר נרצה לשדר ללקוחות.

מראה “נקי” ישדר מוצר אלגנטי ורפואי שיגרום ללקוח את התחושה שמדובר בתרופה שהוא זקוק לה על מנת לשפר מצבו.

המראה “הטבעי” יהיה משולב בגוונים רכים, הרבה ירוק, מארזים קרטוניים טבעיים, צבעי מים רכים ואלמנטים המשדרים רוגע, בריאות, שלווה – התחושה לצרכן תהיה “מוצר טבעי שלא יזיק לגופי”.

 המראה “היוקרתי” ישלב לרוב אלמנטים מובלטים בפוייל זהב, כסף וגווני מטאלי שונים, השבחות נייר כמו יו וי סלקטיבי, מראה נקי של צבעוניות חלקה ועדינה. שימוש נרחב בגווני שחור /לבן.

המראה “החדשני והנועז” שימוש בצורות ואלמנטים בעלי מעברי גוון, אלמנטים אבסטרקטיים וצורניות חדשה, תשדר לנו מראה חדש, מוצר חדשני, ידבר לצעירים ולאלו שמחפשים את “החדש”. יתאים לתוספי תזונה בתחום הירידה במשקל ותוספי אבקות חלבון לספורטאים.

מה צריך לדעת לפני שמתחילים לעצב תוספי תזונה?

  1. למי המוצר מיועד? מי קהל היעד מבחינת גיל
  2. מה המוצר עושה – בתוספי תזונה לא ניתן להשתמש בכל אלמנט שנרצה ולכן העברת המסר תהיה בצורה מרומזת וללא תמונות ברורות.

למשל במוצר לדיאטה לא נוכל להשתמש בתמונת גוף חטוב אלא רק ברמיזות כמו סרט משקל, מאוזניים וכו…

 

  1. איפה המוצר ישווק – לכל מדינה יש את הרגולציה שלה בנושא תוספי תזונה ותרופות ואנו כמעצבים מחוייבים להיות מכוונים לפי זה. גודל אותיות, שמות מוצרים, מה צריך להופיע ובאיזה גודל – כל אלו ועוד ילקחו בחשבון בשלבי העיצוב המקצועי של המוצר.
  2. טעם אישי – לא פחות חשוב. היצרן תמיד יגיע עם טעם מסוים – מה הטעם שלכם? איזה מוצר אתם הייתם רוכשים? אנו קשובים במהלך העיצוב גם לטעם האישי ומבלי לשכוח את המקובל ואת קהל הייעד שלשמו מיועד המוצר.

אפשר לגשת לעיצוב –מה תקבלו אצלנו בסטודיו שרון

קונספט גרפי למוצר שלכם הכולל עיצוב לוגו ונראות המוצר – תקבלו 3 סקיצות לבחירה לאחר שאלון מפורט שישלח אליכם ושיחה מקדימה.

לאחר הבחירה נמשיך בעיצוב של כל סדרת המוצרים כולל הכנה לדפוס

בסטודיו אנו עובדים עם בתי דפוס מומחים לתוויות ולאריזות לתוספי תזונה – תקבלו מאיתנו המלצות וחוות דעת מקצועית מה נכון למוצר שלכם.

אז שיהיה לנו בהצלחה

שתף מאמר:

Facebook
Email
WhatsApp
LinkedIn

רשתות חברתיות

פופולרים ביותר

קבל עדכונים אחרונים

הרשם לניוזלטר

לא ספא, רק עדכונים וחדשות על מוצרים שלנו.

מאמרים קשורים

עיצוב משחק למצוא את הפלוס לאושר ארגוני

משחקים כדרך לגיבוש בחברות וארגונים

בשנים האחרונות ישנה הבנה כי שימוש במשחקים לצורכי גיבוש עובדים וצוותים ואף במטרה להעלות נושאים מורכבים ופתרון קונפליקטים דרך משחק היא הנכונה והיעילה ביותר. המשחק

עיצוב משחקי קופסה

תהליך עיצוב משחק קופסה

שנים שאתם חולמים להפיק את הרעיון שלכם, משחק מהנה, חדשני ואולי גם משתלם כלכלית. זה עמוק במגירת החלומות שלכם ועכשיו הגיע הרגע להתחיל ולברר איך

ברכה מעוצבת לפסח

רוצים ברכה לפסח לשלוח ללקוחות או לפרסם בפייסבוק? הכירו את קולקציית הברכות שלנו לפסח 2023 – אתם בוחרים ברכה מעוצבת ואנחנו מתאימים לכם אותה עם

עיצוב אריזות

עיצוב אריזות מזון, עיצוב אריזות קוסמטיקה, עיצוב אריזות למוצרי צריכה, עיצוב אריזות בתחום הפארם ועוד הם שיקבעו אם לרכוש את המוצר שלך או לא.כמה פעמים